Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών μας, αλλά από τις στιγμές που μας έκοψαν την ανάσα (George Carlin)


Αγαπώ τη Θάλασσα

Αγαπώ τη Θάλασσα.
Γιατί ξεκινάει με το θήτα των θέλω μου. Γιατί είναι ανοιχτή σαν τα άλφα που την απλώνουν. Γιατί το λάμδα της καμπυλώνει τη γλώσσα μου σε κύμα που σπάει μαλακά στο φράγμα των δοντιών μου. Γιατί τα σίγμα της μου χαϊδεύουν τ’ αφτιά σαν το φλοίσβο της σ’ έρημη παραλία.

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

Ευρωεκλογές 2009

Σε τρεις μέρες θα πάμε στα εκλογικά κέντρα για να επιλέξουμε τους εκπροσώπους μας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
Στην τηλεόραση όμως και στις εφημερίδες, αλλά και στις ομιλίες των αρχηγών των "μεγάλων" κομμάτων δεν άκουσα ούτε λέξη για το τι ακριβώς θα επιδιώξουν οι υποψήφιοι ευρωβουλευτές τους. Δεν άκουσα και δεν διάβασα τίποτε για το είδος και την ποιότητα της παιδείας που οραματίζονται για την Ευρώπη. Εδώ που τα λέμε, δεν άκουσα και δεν διάβασα ούτε και τίποτε σχετικό με το σύστημα υγείας ή κοινωνικής πρόνοιας ή για την προστασία των εργασιακών σχέσεων ή κάτι, συγκεκριμένο όμως, για το περιβάλλον.
Αντίθετα, εισέπραξα αόριστα ευχολόγια για μερικά από αυτά τα θέματα. Και, βέβαια, παρακολούθησα άπειρες μονομαχίες λασποπολέμου περί μίζας, χρηματισμού, αδιαφάνειας κ.λπ., κ.λπ. Θαρρείς και όλα αυτά είναι ζητήματα που αφορούν το όλον της Ευρώπης και όχι τον δικό μας μίζερο πολιτικό(;) μικρόκοσμο...
Επιπλέον, σ' όλο το χρονικό διάστημα από τις προηγούμενες ευρωεκλογές μέχρι σήμερα, έχω βομβαρδιστεί από το τι απαιτεί από μένα, ως πολίτισσα, η "Ευρώπη" χωρίς ποτέ να γίνεται η διευκρίνιση ότι είναι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και όχι η Ευρώπη, δηλαδή το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που μου επιβάλλει σαν αναπόφευκτους όλους τους περιορισμούς που υποτάσσουν τον άνθρωπο στους αριθμούς, τον άνθρωπο στην ύλη, τον άνθρωπο στο σύστημα.
Ο γαλαζοπράσινος ορυμαγδός προσπαθεί να πνίξει τη δροσερή πολυχρωμία των κινημάτων των πολιτών που επιχειρούν με τη διαρκή παρουσία τους στους αγώνες για τον άνθρωπο ν' αλλάξουν τους κανόνες του παιχνιδιού -που μόνο παιχνίδι δεν είναι! Των πολιτών που κρίνουν, που αντιστέκονται, που αντιδρούν, που διεκδικούν· ακόμη και γι' αυτούς που δεν μπορούν να διεκδικήσουν -κυρίως γι' αυτούς.
Έχει πολύ μεγάλη σημασία για μένα να ενώσω τη φωνή μου, τη σκέψη μου, την πολιτική μου βούληση, τελικά, με αυτούς που αγωνίζονται για τις ανάγκες των πολλών. Γιατί αρνούμαι τη χειραγώγηση των πολλών από τους αντιπροσώπους των ολίγων.
Θα είμαι την Κυριακή στην κάλπη και το ψηφοδέλτιό μου δεν θα είναι γαλάζιο ούτε πράσινο, αλλά πολύχρωμο. Πολύχρωμο σαν τους ανθρώπους. Πολύχρωμο σαν το φυσικό μου περιβάλλον.
Γιατί δεν είμαστε όλοι ίδιοι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...