Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών μας, αλλά από τις στιγμές που μας έκοψαν την ανάσα (George Carlin)


Αγαπώ τη Θάλασσα

Αγαπώ τη Θάλασσα.
Γιατί ξεκινάει με το θήτα των θέλω μου. Γιατί είναι ανοιχτή σαν τα άλφα που την απλώνουν. Γιατί το λάμδα της καμπυλώνει τη γλώσσα μου σε κύμα που σπάει μαλακά στο φράγμα των δοντιών μου. Γιατί τα σίγμα της μου χαϊδεύουν τ’ αφτιά σαν το φλοίσβο της σ’ έρημη παραλία.

Τετάρτη 15 Ιουλίου 2009

...και με τον νόμο, τώρα!

"Φαντασία χωρίς πραγματικότητα είναι κάκτος χωρίς αγκάθια και πραγματικότητα χωρίς φαντασία είναι καφές χωρίς τσιγάρο" (Χανίφ Κιουρέισι, συγγραφέας και σεναριογράφος, μεταξύ άλλων, και της ταινίας Ωραίο μου πλυντήριο: My beautiful laundrette).
Δηλαδή, σύμφωνα τουλάχιστον με τον καινούργιο αντικαπνιστικό νόμο: Απαγορεύεται η φαντασία στους κλειστούς δημόσιους χώρους της Ελλάδας, όπως και μερικών άλλων κρατών!!!
Να υποθέσω ότι αλλού επιτρέπεται;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...