Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών μας, αλλά από τις στιγμές που μας έκοψαν την ανάσα (George Carlin)


Αγαπώ τη Θάλασσα

Αγαπώ τη Θάλασσα.
Γιατί ξεκινάει με το θήτα των θέλω μου. Γιατί είναι ανοιχτή σαν τα άλφα που την απλώνουν. Γιατί το λάμδα της καμπυλώνει τη γλώσσα μου σε κύμα που σπάει μαλακά στο φράγμα των δοντιών μου. Γιατί τα σίγμα της μου χαϊδεύουν τ’ αφτιά σαν το φλοίσβο της σ’ έρημη παραλία.

Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

Απόπειρα ενημέρωσης

Μια που η ευφυΐα περισσεύει στο συνδικαλιστικό όργανο των δημοσιογράφων που θεώρησαν εύστοχο να συμμετάσχουν στη σημερινή απεργιακή κινητοποίηση, αφήνοντάς μας στο σκοτάδι, προτείνω μια πρόχειρη βόλτα σε εναλλακτικές και ξένες ειδησεογραφικές ιστοσελίδες (με πάσα επιφύλαξη):
και βλέπουμε…

6 σχόλια:

  1. μην μου μιλάς ,
    λόγια άσχετα να πείς , μην με κοιτάς μες τα μάτια δεν θέλω να θυμάμαι !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρώτον, η συμμετοχή των δημοσιογράφων στις απεργιακές κινητοποιήσεις γίνεται πάντοτε με την επισήμανση ότι γίνεται ρεπορτάζ για την κινητοποίηση, εξ ου και έχουμε ενημέρωση την επομένη. Θα μπορούσαν τα μέσα να δίνουν ενημέρωση τη στιγμή των κινητοποιήσεων αν ήθελαν, επιτρέπεται και τυπικά βεβαίως, μόνο που δε θέλουν.

    Και δεύτερον, η απεργία ανεστάλη.

    Τα σέβη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπατία

    Την καλησπέρα μου.

    Η πολιτική ζωή στην Ελλάδα (αλλά και οι δημοσιογράφοι-παπαγαλάκια) μας έχει ρίξει ψυχολογικά όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπατία μου μόνο να ξέρεις οτι είμαι εδώ κοντά στο μυαλό σου ήθελα
    δεν έχω άλλα λόγια
    ΠΟΝΑΩΩΩΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Marilise
    Στην προηγούμενη ανάρτηση δοκίμασα λόγια άσχετα να πω... Αλλά οι καιροί δεν μας αφήνουν να "αγιάσουμε" ;)

    @ Λύκε της Στέππας
    Δεύτερον η απαργία ανεστάλη αφού είχε ετοιμαστεί η ανάρτηση και, ασφαλώς, πολύ αργοπορημένα σχετικά με τα γεγονότα.
    Και πρώτον, αυτό το "δεν θέλουν" είναι που δεν καταλαβαίνω. Στις ξένες ιστοσελίδες τα στοιχεία στηρίζονταν στα όσα πληροφορούσε η αστυνομία. Δεν θα έπρεπε να υπάρχει άμεση και σφαιρική -κατά το δυνατόν- ενημέρωση από τους Έλληνες δημοσιογράφους;
    Και τα δικά μου σέβη!

    @ IonnKorr
    Καλησπέρα, σχεδόν καλημέρα κι από μένα. Σε παρακολουθώ ανελλιπώς ανεξάρτητα αν δεν σχολιάζω πάντα. Τι άλλωστε μπορώ να σχολιάσω στα κείμενά σου, εκτός από τη φιλότιμη προσπάθειά σου να κρατήσεις ψηλά το ηθικό μας με το ανεξάντλητο χιούμορ σου;

    @ ξωτικό μου
    Οι σιωπές χρειάζονται όσο και η επικοινωνία και, καμιά φορά, είναι εξίσου ή και περισσότερο εύγλωττες.
    Η τελευταία σου λέξη με μάτωσε:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ότι και αν είπες είναι η αλήθεια με εκφράζεις απόλυτα γιαυτό σωπαίνω , τα λόγια σου είναι ο καθημερινός μου διάλογος με τον καθρέφτη !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...