Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών μας, αλλά από τις στιγμές που μας έκοψαν την ανάσα (George Carlin)


Αγαπώ τη Θάλασσα

Αγαπώ τη Θάλασσα.
Γιατί ξεκινάει με το θήτα των θέλω μου. Γιατί είναι ανοιχτή σαν τα άλφα που την απλώνουν. Γιατί το λάμδα της καμπυλώνει τη γλώσσα μου σε κύμα που σπάει μαλακά στο φράγμα των δοντιών μου. Γιατί τα σίγμα της μου χαϊδεύουν τ’ αφτιά σαν το φλοίσβο της σ’ έρημη παραλία.

Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

Η εποχή μας αγγλιστί

Έλαβα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το ακόλουθο κειμενάκι. Δυστυχώς αγνοώ τον εμπνευστή του, για να του ζητήσω την άδεια. Ελπίζοντας λοιπόν στην κατανόησή του το αναδημοσιεύω.
The Century of 'LESS'
It is true... in the 21st Century:
Our communication is …wireless
Our telephone is …cordless
Our cooking is …fireless
Our youth is …jobless
Our ladies are …topless
Our food is …fatless
Our labor is …effortless
Our conduct is …worthless
Our relations are …loveless
Our attitude is …careless
Our feelings are …heartless
Our politics is …shameless
Our education is …valueless
Our follies are …countless
Our arguments are …baseless
Our boss is …brainless
Our job is …thankless
Our salary is …less and less
Ρε, λες;

3 σχόλια:

  1. Υπατιούλα..απαντώ εδώ γιατί το από πάνω είναι μπερδεψιάρικο..όταν το πρωτοδιάβασα ήρθε στο μυαλό μου η λέξη shitless..μακάρι να ήταν η ζωή μας αλλά δεν...

    Ακούω τώρα στις ειδήσεις και για το σεισμό...μακάρι να ήμασταν και deathless, δυστυχώς ούτε από αυτό είμαστε.......()...(αναστεναγμός ήταν αυτός)

    Φιλιά πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Νερένια
    Κι εγώ το βρήκα ευρηματικό· γι' αυτό και τόλμησα να το αναδημοσιεύσω.
    @ Φτερό
    Συμφωνώ για τα ...-less που συμπληρώνεις και φαντάζομαι ότι πολλά ακόμη θα μπορούσαμε να καταγράψουμε, αλλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...