Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών μας, αλλά από τις στιγμές που μας έκοψαν την ανάσα (George Carlin)


Αγαπώ τη Θάλασσα

Αγαπώ τη Θάλασσα.
Γιατί ξεκινάει με το θήτα των θέλω μου. Γιατί είναι ανοιχτή σαν τα άλφα που την απλώνουν. Γιατί το λάμδα της καμπυλώνει τη γλώσσα μου σε κύμα που σπάει μαλακά στο φράγμα των δοντιών μου. Γιατί τα σίγμα της μου χαϊδεύουν τ’ αφτιά σαν το φλοίσβο της σ’ έρημη παραλία.

Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Σκύβω το κεφάλι

...πρώτα απ’ όλα με ντροπή μπροστά στους νεκρούς των Καλαβρύτων, του Διστόμου, της Υπάτης και των υπόλοιπων μαρτυρικών πόλεων, αλλά και μπροστά σου, Μανώλη Γλέζο, γι’ αυτούς που έστειλαν οι συμπολίτες μου να βρεθούν στην ίδια αίθουσα με σένα! (Για πλάκα άραγε;)
Και μια απορία: γιατί στο διαβόητο πλέον στρατιωτικό πρόσταγμα προς τους δημοσιογράφους ακούστηκε μόνο μια γυναικεία φωνή να διαμαρτύρεται; Το όνομά της είναι Νάντια Αλεξίου και καλό είναι να το καταγράψουμε. Δεν είναι, βλέπετε, από τις πρωτοκλασάτες τηλεοπτικές περσόνες!

19 σχόλια:

  1. Υπατία μου πιστεύω πως τα αποτελέσματα αυτών των εκλογών έδειξαν σπασμωδικές κινήσεις σε κάποια μερίδα πολιτών. Η κοινωνία μας δεν είναι φασιστική και δεν έγινε ξαφνικά. Η άγνοια έφταιξε και είμαι σίγουρη πως όσοι τους ψήφισαν τώρα που τους γνωρίζουν, θα καταλάβουν τι έκαναν.
    Ας περιμένουμε ακόμη, έτσι κι αλλιώς χρειαζόμαστε χρόνο πολύ για να ισορροπήσουμε σαν κοινωνία.

    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν το τέρας βρυχάται, οι ανεγκέφαλοι τρέμουν...αυτοί που χρησιμοποιούν την νοημοσύνη* τους δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν,έτσι δεν είναι;
    ΑΦιλάκια Υπατίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είπαμε, μεγάαααλο τσίρκο....
    Και αφορά και στον πολίτικο κόσμο και στους πολίτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δυστυχώς δεν είναι καθόλου πλάκα...
    Ας αναζητήσουμε όμως τους ηθικούς αυτουργούς στην προσπάθειά μας να καταλάβουμε γιατί αντέδρασε τόσο άτσαλα ο κόσμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ πολύ πολύ πολύ θλίψη.....
    Όμως τουλάχιστον η δημοκρατία είναι φώς και καθρέφτης ,αν θέλεις να δείς και να μελετήσεις.
    Το ξόρκισμα δεν φτάνει θέλει σοβαρή δουλειά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το αυγό του φιδιού δυστυχώς αρχίζει να γίνεται διάφανο, η επώαση πολύ προχώρησε...

    Τα σημεία των καιρών διαβάζονται καθαρά, ευτυχώς πολλές ανθρώπινες ελεύθερες καρδιές χτυπούν με ελπίδα!

    Υπατία μου καλό βράδυ
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Margo μου,
    Εχεις δίκιο στην προσέγγισή σου. Από συζητήσεις μου με νέα παιδιά, κατάλαβα ότι πολλά διάλεξαν αυτόν τον τρόπο να διαμαρτυρηθούν, ομολογώντας παράλληλα την άγνοιά τους.
    Από τη μια κάτι τέτοια δίνουν αέρα στα μυαλά κάποιων ανεγκέφαλων. Από την άλλη βέβαια τώρα είναι πιο πιθανό να δείξουν σε περισσότερο κόσμο το τι πραγματικά είναι.
    Παρ' όλα αυτά, με κάνει να αισθάνομαι πάρα πολύ άσχημα το ότι θα βρεθούν στον ίδιο χώρο με τον Γλέζο!
    Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαγισσούλα,
    Όσοι έχουν νοημοσύνη όντως δεν κινδυνεύουν, η κοινωνία όμως ως σύνολο δεν διαθέτει πάντα επαρκή νοημοσύνη. Συχνά λειτουργεί σαν οργανισμός πολύ ευάλωτος στις μολύνσεις! ;)
    Φιλιά κι από μένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καρπουζοκέφαλε,
    Κάποιοι πληρώνουν για να πάνε στο τσίρκο και κάποιοι πληρώνουν επειδή είναι τσίρκο!
    Κάποια στιγμή θα πρέπει πια να διαλέξουμε τι προτιμάμε και να ΠΡΑΞΟΥΜΕ αναλόγως!
    Δεν έχουμε τα περιθώρια να είμαστε "ἀεί παῖδες"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κωνσταντίνε,
    Όχι, δεν είναι καθόλου πλάκα. Ταυτόχρονα όμως δεν ήταν και "σοβαρή" ψήφος. Θέλω να πω ότι ούτε συνειδητή ούτε ενήμερη ήταν η επιλογή και, πιστεύω, ούτε και "σοβαρών" προθέσεων. Τη ζημιά όμως την έκανε!
    Θα προσυπογράψω ασφαλώς φαρδιά πλατιά τη δεύτερη φράση σου. Για να μην ξεχάσουμε και τους κρυπτοφασισμούς που γίνονταν όλο και πιο απροκάλυπτοι με αποκορύφωμα την έξαρσή τους στην έσχατη προεκλογική φάση! Ελπίζω να γίνομαι κατανοητή ως προς το τι εννοώ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ξωτικό μου,
    Ναι, είναι καιρός να τρίψουμε γερά με χαρτί εφημερίδας τον καθρέφτη της δημοκρατίας. Είχε πολύ θολώσει τελευταία!
    Και το 'χουμε ξαναπεί οι δυο μας: η δουλειά αυτή πρέπει να είναι συνεχής, καθημερινή, από τα πιο μικρά ως τα πιο μεγάλα -χωρίς να κάνω ουσιαστική διάκριση ανάμεσα σ' αυτά τα δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άστρια μου,
    Δεν ξέρω κατά πόσο το συμφέρει να σκάσει μύτη από το αυγό του. Όπως έλεγα και στη Margo, τότε πέφτουν οι μάσκες και τα πράγματα αλλάζουν.
    Είνα χαρακτηριστικό το πόσο και πώς απέφυγαν σ' όλο το διάστημα της προεκλογικής περιόδου να εμφανιστούν στα μμε! Μη νομίζεις ότι τα κανάλια δεν τους είχαν προσκαλέσει. Τώρα θα τους έπιανε η "δημοκρατική" ευαισθησία;
    Στην τελευταία σου αποστροφή έχεις απόλυτο δίκιο. Κι ο Σολωμός έλεγε ότι "συλλογάται καλά, όποιος συλλογάταi λεύτερα"!
    Καλό βράδυ και σε σένα, καλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. http://filoftero.blogspot.com/2012/05/no-pasaran.html

    (αν και δυστυχώς έχω αρχίσει να μην πιστεύω στις διαδηλώσεις που τις εκφύλισε ο πληθωρισμός έτσι σκεφτόμουν κι εγώ ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ αυτό μπορούμε να το κάνουμε ΌΛΟΙ μαζί ;;;; κι όταν λέμε όλοι.....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα! Εδώ είσαι και συ και δεν σε είδα αμέσως?
    Τα κενά φταίνε Υπατία μου, τα κενά που δημιουργούνται και βρίσκουν χώρο τα χρυσά αυγά..
    Για να δούμε στις επαναληπτικές, διαφορετικά δείχνουν τα ποσοστά τους οι σφυγομετρήσεις.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Προσυπογράφω το σχόλιο του Κωνσταντίνου.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλοί μου φίλοι, η καθυστέρηση στις απαντήσεις οφείλεται στην περίοδο των εξετάσεων, όπως θα καταλάβατε!
    Ζητώ συγγνώμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ξωτικό μου,
    Κάτι σχετικό διάβασα πριν από λίγες μέρες για την Καλλιθέα. Εκεί οι κάτοικοι δραστηριοποιήθηκαν, όπως και η τοπική ΕΛΜΕ, με αντιρατσιστική συγκέντρωση αλλά και άλλες δράσεις.
    Βέβαια, μετά ήρθαν τα γεγονότα της Πάτρας και... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή μου Κάρυ,
    Εδώ είμαι, καλέ! Πού αλλού; Απλώς μου λείπουνε λέξεις και γι' αυτό δεν πολυμιλώ. Διαβάζω όμως ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ηλιογράφε,
    Κάποιοι έκαναν πλάκα, που δεν είχε όμως καθόλου πλάκα!
    Για τους ηθικούς αυτουργούς, όπως είδες, συμφώνησα κι εγώ απόλυτα με τον Κωνσταντίνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...