Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών μας, αλλά από τις στιγμές που μας έκοψαν την ανάσα (George Carlin)


Αγαπώ τη Θάλασσα

Αγαπώ τη Θάλασσα.
Γιατί ξεκινάει με το θήτα των θέλω μου. Γιατί είναι ανοιχτή σαν τα άλφα που την απλώνουν. Γιατί το λάμδα της καμπυλώνει τη γλώσσα μου σε κύμα που σπάει μαλακά στο φράγμα των δοντιών μου. Γιατί τα σίγμα της μου χαϊδεύουν τ’ αφτιά σαν το φλοίσβο της σ’ έρημη παραλία.

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2009

εγώ - εμείς

Θέλω να ανήκω, αλλά θέλω και να ξεχωρίζω.
Θέλω να είμαι μέλος ομάδων με κοινό παρονομαστή τις προτιμήσεις μας σε βιβλία, ταινίες, μουσική, θέατρο, επαγγελματική πρακτική, ελεύθερες ασχολίες, κοινωνικές και πολιτικές αντιλήψεις, κι ας μη συμπίπτουν αυτές οι ομάδες μεταξύ τους. Με παρηγορεί η ιδέα του "εμείς".
Παράλληλα, όμως, δεν μου αρέσει να παίρνω ομαδικά SMS ή e-mail. Έχω προσωπική διεύθυνση και τηλέφωνο και η απάντησή μου στην όποια επικοινωνία είναι έκφραση προσωπική. Βάζω τη δική μου υπογραφή όπως, όταν μιλάω, εκφράζω τον εαυτό μου. Με στυλώνει η ιδέα του "εγώ".
Οι ιδιότητες και τα χαρακτηριστικά μου (τα "ονόματα επίθετά" μου) είναι το "εμείς" μου. Η ύπαρξή μου (το "όνομα ουσιαστικό" μου) είναι το "εγώ" μου.
Διεκδικώ και τα δύο, γιατί είναι τα ονόματά μου.
[Με αφορμή τις ευχές των ημερών]
Ευχή μου: Μια καλύτερη χρονιά για όλους και όλες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...