Πες πως βρίσκεσαι εκεί, κοντά στο τέλος της εφηβείας. Πες πως υποφέρεις από μια σοβαρή, αλλά ιάσιμη ασθένεια. Πες πως επί δώδεκα χρόνια κάποιοι σου έδειχναν πρόχειρα γιατροσόφια και σ’ έβαζαν ν’ αποστηθίζεις τα χημικά συστατικά διαφόρων φαρμάκων. Πες πως έφτασε η στιγμή να διεκδικήσεις μια θέση σ’ ένα χώρο όπου ελπίζεις να γνωρίσεις πλέον σε βάθος και σε πλάτος τον τρόπο ή τους τρόπους να θεραπευτείς ή, τουλάχιστον, να βάλεις σε σταθερή πορεία την προσπάθειά σου ν’ αντιμετωπίσεις σοβαρά την κατάσταση της υγείας σου.
Πες, τώρα, πως για να κατακτήσεις αυτή τη θέση, σου ζητάνε να περάσεις από κάποιες δοκιμασίες. Πες λοιπόν πως στην πρώτη δοκιμασία σου δίνουν ένα κείμενο που αναφέρει ότι ο νέος άνθρωπος στη ζωή του θα χρειαστεί ν’ αλλάξει δυο-τρεις ίσως και παραπάνω θεραπείες. Και καπάκι, πες πως σου ζητάνε ν’ αναπτύξεις σ’ ένα άρθρο 500-600 λέξεων (δήθεν για το έντυπο της δωδεκάχρονης θητείας σου, που σημειωτέον δεν είναι και σίγουρο ότι έχεις πιάσει ποτέ στα χέρια σου κάτι τέτοιο) τη σημασία της αυτοθεραπείας και να προτείνεις τρόπους για την πραγμάτωσή της!
Πώς θα ένιωθες;
Εγώ πάντως θα ’λεγα πως είτε με κοροϊδεύουν είτε θεωρούν ότι με δώδεκα χρόνια κομπογιαννιτισμού η ασθένεια με αποβλάκωσε πλήρως είτε μου λένε εμμέσως πλην λίαν σαφώς: «Άκουσε να δεις… Για θεραπεία από μας, μην περιμένεις. Κοίταξε να δεις τι θα κάνεις μόνη σου. Κι αν μέχρι τώρα δεν το είχες σκεφτεί το ζήτημα ώστε να έχεις ήδη ξεκινήσει την προσπάθεια για αυτοθεραπεία, ε, τι να κάνουμε… Κακό του κεφαλιού σου!»
Εσείς τι θα λέγατε;
Είχα αποφασίσει ότι στη διάρκεια των πανελλαδικών δοκιμασιών (ναι, δοκιμασιών!) δεν θα ’σκαγα μύτη. Ήρθε όμως το θέμα της έκθεσης για τη σημασία της αυτομόρφωσης και τους τρόπους πραγμάτωσής της για νέα παιδιά που διεκδικούν θέση σε ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα στην τωρινή κοινωνική και οικονομική συγκυρία.
Δεν μ’ αφήνουν ν’ αγιάσω! Το καταλαβαίνετε;
Αυτομόρφωση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοΐαση!
Αυτοεξυπηρέτηση!
Όλες οι υπηρεσίες που μπορεί να παράσχει το Ελληνικό κράτος στον Έλληνα αρχίζουν από το πρόθεμα "αυτο-".
Χρειάζεσαι πολύ αυτοσυγκράτηση να τις αντέξεις.
Φαντάζομαι ότι, ακόμη και ακόμα και στο τομέα της ψυχαγωγίας, αυτό που έχουν να μας προτείνουν είναι η αυτο-ικανοποίηση.
Ακριβώς το ίδιο σκέφτηκα κι εγώ με μια δεύτερη ανάγνωση του θέματος της έκθεσης....Σαν να σου λέει: κοίταξε να δεις τι θα κάνεις, γιατί αν περιμένεις από μας, σώθηκες.... Κι αυτό με "τις δουλειές που θα πρέπει να αλλάξεις στην πορεία της ζωής σου" τι σου λέει;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην εξαιρετική ταινία "Μάθε παιδί μου γράμματα" μου θύμισε!
επιτέλους περίμενα να περάσουν τούτες οι μέρες και ευτυχώς γύρισες ....Προβληματίστηκα και γω την μέρα της έκθεσης , αναρωτιόμουνα άν απευθυνόντουσαν σε μένα που έχω επιλέξε τους δικούς μου ή στα δεκαοχτάχρονα ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο αυτο- αντί για το αλληλο- , όμως γιατί είναι τόσο ρηχοί .
Ποιές θα είναι άραγε οι οδηγίες στην διόρθωση ??
σε φιλώ !!!!!
IonnKorr
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίδες τι πλούσιους συνειρμούς προκαλεί το α΄ συνθετικό της αυτο-μόρφωσης;
Ανεράιδα
Προφανώς οι περισσότεροι από μας αυτό σκεφτήκαμε. Δεν πρωτοτυπώ. Τα καημένα τα παιδάκια όμως εξετάσεις έδιναν. Πού μυαλό εκείνη την ώρα (ευτυχώς γι' αυτά) να συνειδητοποιήσουν τι τους "ψιθυρίζανε"!
Marilise
Τι να σου πω; Μετά από 12 χρόνια σ' ένα εξετασιοκεντρικό εκπαιδευτικό σύστημα, που ως επί το πλείστον καταπνίγει κάθε κριτική σκέψη και πρωτοβουλία στα εφηβικά μυαλά, ζητούν όχι μόνο τη σημασία της αυτομόρφωσης, αλλά και τρόπους πραγμάτωσής της!
Τι να σου κάνουν τα παιδιά; Μίλησαν για την αξία της μόρφωσης γενικά, θυμήθηκαν και το αγαπημένο τους διαδίκτυο και πορεύτηκαν.
Οδηγίες στη διόρθωση της έκθεσης δεν δίδονται. Ισχύει αυτό που δίδεται γραπτώς στους υποψηφίους, ότι δηλαδή κάθε άποψη γίνεται αποδεκτή, αρκεί να είναι τεκμηριωμένη.
Απολύτως καταλαβαίνω, Υπατία μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτιστικούς θα μας καταντήσουν στο τέλος με όλα τα αυτο-κάτι. Τελευταία σ' εμάς η σχολική σύμβουλος έψαχνε σχολεία-εθελοντές για την αυτο-αξιολόγηση. Βρέθηκαν κάποιοι που θέλουν να ονομάζονται ...πρωτοπόροι. Οι ίδιοι είχαν λειτουργήσει ως πολλαπλασιαστές (συνάδελφοι που μετά από την παρακολούθηση σχετικού σεμιναρίου, είχαν έρθει λίγα χρόνια πριν να μας "διδάξουν" τον τρόπο προσέγγισης των νέων -ηλίθιων- βιβλίων του δημοτικού). Πολλαπλασιαστές αυτοί, πολλαπλασιαστέοι εμείς και το γινόμενο; Μηδέν εις το πηλίκο.
Kαλημέρα, ας σκεφτούμε όσοι μείναμε να σκεφτόμαστε αγνά χωρίς υπολογισμούς και σκοπιμότητες.
ΑπάντησηΔιαγραφήH έννοια παιδαγωγική καθοδήγηση για να αποκτήσει τη γνώση η νέα γενιά εγκαταλείφθηκε?
Αγνοείται η βασική αρχή που πρέπει να έχει κάθε κοινωνία ότι η γενιά των ωρίμων καθοδηγεί τη νέα γενιά?
Μόνη της η νέα γενιά κολυμπάει στο πέλαγος της γνώσης?
Φαστ φουντ η γνώση και σελφ σέρβις η απόκτηση της.
Για τη ΝΕΡΕΝΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αυτοαξιολόγηση μοιάζει με το ερωτηματολόγιο που έχουν περιοδικά του τύπου ΝΊΤΡΟ.
Βρες πόσο καλός εραστής είσαι.
Σου δίνει ερωτηματολόγια με ερωτήματα.
Ερώτημα πρώτο....
Απάντηση Α) μονάδες 5
Απάντηση Β) μονάδες 10
Απάντηση Γ) μονάδες 15
Ακολουθούν 10 Ερωτήματα
Αθροίζεις και αυτοαξιολογείσαι!!!!!
Ο πολλαπλασιαστής άλλη γελιότητα.
Αντικατέστησαν τη ΣΕΛΜΕ και τη ΣΕΛΔΕ διετούς φοιτήσεως και ο λόγος ήταν ότι οι συνδικαλιστές ήθελαν άμεση ανέλιξη δεν είχαν χρόνο να παρακολουθούν τέτοια μετεκπαίδευση.
Ο κύριος Δούκας συνδικαλιστής του κλάδου μας,αφού δεν εργαζόταν σε σχολική μονάδα έκανε μεταπτυχιακά και διδακτορικό ήταν και στα πόδια της εξουσίας έγινε καθηγητής Πανεπιστημίου.Άλλοι έγιναν βουλευτές με τους δικούς μας αγώνες.Αυτός είναι ο όμορφος κόσμος μας που μας έφτασε μέχρι το ΔΝΤ.
Αυτομόρφωση!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα ειπες ολα μ αυτη τη λεξη
Παντού απογοήτευση, νομίζω ότι δεν διορθώνεται τίποτε πια. Η κοινωνία μας ενώ τεχνολογικά είναι σύγχρονη στα θέματα παιδείας πολιτισμού πολιτικής είναι τελειωμένη. Χωρίς ελπίδα και όραμα μια κοινωνία έτοιμη να καταρρεύσει. Προσωπικά πιστεύω ότι αν δεν έρθει ο θάνατος δεν θα υπάρξει γέννηση. Σε αυτό το στάδιο είμαστε, όλα ξεψυχούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή σου μέρα Ιπατία μου, να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο
...Η μονη μορφωση που υπαρχει ειναι η ΑΥΤΟΜΟΡΦΩΣΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφή...ΑΠΟΔΕΙΞΗ: Αν σα ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΓΑΘΟ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΘΕΙ....
....τοτε ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΙΔΙΑ ΦΑΤΣΑ (μορφη).
Και η ΑΥΤΟ-ΜΟΡΦΩΣΗ και η ΑΥΤΟ-ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ..αποτελουν ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗ+ΑΞΙΟΘΑΥΜΑΣΤΗ συνεπεια ΤΗΣ ΑΥΤΕΝΕΡΓΕΙΑΣ και ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ...
...ΖΕΝΙΘ ΤΗΣ ΑΤΟΜΙΚΟΤΗΤΑΣ.
...ΣΤΗ ΜΑΖΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΓΝΩΣΗ...αντε τιποτα γνωριμιες,ερωτες,μεριμνες,ιδεολογιες,στοιχεια βασικων επιστημων να αποκτησεις για να μη σε λενε:ΜΑΛΑΚΑ (ΑΥΤΟΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΜΕΝΟ)!!!
....Κερδη πενιχρα (χα χα)
EYXARISTIES
Αμάν, ρε παιδιά, τι έγινε ξαφνικά και συρρεύσατε σαββατιάτικα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλώς τους! Μου λείψατε!
Νερένια,
Έχεις δίκιο -άλλωστε την ίδια "γλώσσα" μιλάμε και σ' αυτό το θἐμα. Είδες που τα πάντα πια στη ζωή μας αποδίδονται με αριθμούς ή, έστω, μαθηματικούς όρους; Η τελευταία φράση σου τα είπε όλα!
Κένταυρε σοφέ,
Εκεί το πάνε το πράμα, στο self service. Αν και είμαι υπέρμαχος της αυτομόρφωσης, με την έννοια ότι η δίψα της μάθησης δεν μπορεί να σβήσει μόνο με τα ποτήρια νερό από τη συλλογική εκπαίδευση. Κακά τα ψέματα, πόσοι από μας, την ομήγυρη που συναντιόμαστε σ' αυτό τον ψηφιακό χώρο, αρκεστήκαμε στα όσα η θεσμοποιημένη εκπαίδευση μάς έδωσε; Όλοι μας δεν ζητήσαμε το κάτι παραπάνω;
Η ανάρτησή μου αφορούσε περισσότερο την "ευαισθησία" των απαιτούντων την ανάπτυξη του συγκεκριμένου θέματος από παιδιά που βρίσκονται στην κρίσιμη φάση της ζωής του και σε μια ίδιαίτερα δύσκολη κοινωνικο-οικονομική περίσταση.
Έχεις απόλυτο δίκιο σ' όσα λες στη Νερένια για τους "συνδικαλιστές" "μας"!!!
Ρίκη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ λέξη είναι από την κεντρική επιτροπή εξετάσεων. Η ουσιαστική σημασία της και οι προεκτάσεις της μάλλον τους διαφεύγει!
Ο IonnKorr λίγο πιο πάνω έκανε πολύ πετυχημένους γλωσσικούς συνειρμούς, που τους συμπλήρωσε εξαιρετικά η Νερένια.
ΥΓ: Τι θα γίνει με την παρουσίαση του βιβλίου σου; Έχει ξεκινήσει κάτι;
Margo μου,
Γκρίζα τα πράγματα, ναι. Αλλά όχι μαύρα! Κοίταξε εδώ κόσμο που σκέφτεται, που δρα και αντιδρά! Φαντάσου τον καθένα τους σαν μαργαρίτα, που τα πέταλά της αποτελούν οι οικείοι τους (μας). Ακόμη και σε χωράφι με τσουκνίδες, εμείς δίνουμε το χρώμα! Και σιγά σιγά θα ψηλώσουμε πάνω από τα αγριόχορτα.
(Από άποψη βοτανολογίας, δεν είναι πετυχημένη η αναλογία που έκανα -εσύ το ξέρεις καλά-, αλλά είναι πολύ κοντά σ' αυτό που θέλω να πιστεύω ως προοπτική της κοινωνίας μας)
Iamatice,
Συμφωνώ μαζί σου για την αξία της αυτομόρφωσης, όπως έγραψα και πιο πάνω στον φίλο μας τον Κένταυρο.
Μόνο που δεν αντιπαρατίθεται προς τη "μαζική" εκπαίδευση, αλλά εμπλουτίζει τη συλλογική. Σκέψου λίγο τη διαφορά και θα καταλάβεις τι εννοώ.
Παρεμπιπτόντως, σε μια λεξιλογική άσκηση ζήτησαν από τα παιδιά να βρουν το αντώνυμο της λέξης "ατομική" στα προαναφερθέντα συμφραζόμενα. Προφανώς το αντίθετο της ατομικής εκπαίδευσης, δεν είναι η μαζική, αλλά η συλλογική ή η ομαδική!
Ευχαριστίες κι από μένα!
ΥΠΑΤΕΙΑ μου σε χαιρετω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι ακρως ενδιαφερουσα η συζητηση που αρχισες.Τυχαινει σα πατερας τριων παιδιων, να εχω ΑΝΑΛΟΓΟΥΣ τουλαχιστον ΠΟΣΟΤΙΚΑ (ΙΣΩΣ ΟΧΙ ΠΟΙΟΤΙΚΑ) προβληματισμους με εσενα, που επι πλεον ΥΠΗΡΕΤΕΙΣ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Εδω στο αρχικο σχολιο μου προσπαθω ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΝΑ ΠΑΙΞΩ και ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΚΡΙΒΗΣ.
Κινητρο μου η ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΦΟΡΤΙΣΗ (βλεπε "απελπισια"...απο τα οσα γνωρισα και εγω ως επι μακρον ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΣ απο ΜΑΘΗΤΗΣ μεχρι ΓΙΑΤΡΟΣ με υποειδικευση).
Βεβαιως και συμφωνουμε για το:ΑΤΟΜΙΚΟ-ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ (ΟΜΑΔΙΚΟ).
Θα ηταν επισης ΑΝΟΗΤΟ να υπονοουσα στο σχολιο μου, οτι η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΥΤΟ-ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ με τη "ΜΑΖΙΚΗ"ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Αντιθετως οι επιδρασεις ειναι ΑΜΦΙΔΡΟΜΕΣ,και βεβαιως το "προκυπτον ΣΦΑΓΕΙΟΝ(!!)"
Ο ΜΟΡΦΟΥΜΕΝΟΣ (ΠΕΛΕΚΟΥΜΕΝΟΣ) εχει τις ΧΑΡΑΓΙΕΣ αλλα και τις ΡΑΙΣΜΑΤΙΕΣ τοσον απο την επιδραση ΤΗΣ "ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ"οσον ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ "ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ"για ΑΥΤΟ-ΜΟΡΦΩΣΗ.
Τωρα το προκυπτον τελικο αποτελεσμα [(ΓΛΥΠΤΟ-ΤΕΧΝΗΜΑ ΠΛΑΣΤΙΚΗΣ-ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ(!!)] ΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ Τοτε...το επιδιωκομενο επετευχθει.
Αυτη η διδικασια ειναι βεβαια ΔΙΑ ΒΙΟΥ...
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:Η λεξη "μαζικη" αν δεν κανω λαθος, εχει Μαρξιστικη προελευση και ακομα αν δεν εχει "διηθημενη"Μαρξιστικα ειναι στα χρονια μας.
Οπως αντιστοιχα θα υπονοουσαμε το αναλογο αν λεγαμε πχ¨:"ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗ" (για Χριστιανικη),ακομα κι αυτο το "επιστημονικο"που λενε οι συγχρονοι Οικονομολογοι:"ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ" ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ!!!!
Τελος για το "κεχαριτωμενο"(χα χα)
ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΛΑΚΙΑ....
Θεωρω οτι η ΑΥΤΟ-ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ μαζι με ΤΗΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΕΡΩΤΙΚΗ "ΔΕΞΙΟΤΗΤΑ" (διαπαιδαγωγηση...κατα τους κυκλους της συντηρησης)ΣΥΜΒΑΛΕΙ στην ...."ερωτικη"ΜΟΡΦΩΣΗ!!!
Συμπερασματικα:
Τοσον η ΑΥΤΟ-ΜΟΡΦΩΣΗ ΟΣΟΝ ΚΑΙ Η ΑΥΤΟ-ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ...ειναι κυριαρχα αποτελεσματα της ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑΣ-ΑΤΟΜΙΚΟΤΗΤΑΣ και δευτερευοντως της ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ-ΟΜΑΔΙΚΟΤΗΤΑΣ οπως πολυ σωστα,μου προτεινες!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ (ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΟΥ...εμπλεξες βλεπεις με ...ΣΟΦΟΛΟΓΙΟΤΑΤΟ..χα χα)
Με βαθεια εκτιμηση.
Iamatice, καλησπερίζω/καλημερίζω (διαλέγεις και παίρνεις!)
ΑπάντησηΔιαγραφήΝ' αρχίσω από τους προβληματισμούς σου ως πατέρα. Αποκλείω την περίπτωση να μην έχουν και ποιοτική αναλογία με τους δικούς μου. Η οπτική μας γωνία αλλάζει μόνο: η δική μου είναι αυτή του ανθρώπου-μέλους του φορέα που παρέχει εκπαίδευση και η δική σου είναι αυτή του ενδιαφερόμενου να πάρει για τα παιδιά του την παρεχόμενη υπηρεσία. Ζητούμενο και από τους δυο μας είναι η ποιότητα της εκπαίδευσης!
Αντιλαμβάνομαι τη διάθεσή σου να παίξεις με τις λέξεις. Μόνο που καμιά φορά γίνεται ο λόγος σου τόσο ελλειπτικός που δυσκολεύομαι να σε παρακολουθήσω. Π.χ. τι εννοείς με το "προκύπτον σφαγείον" του προηγούμενου σχολίου σου;
Αντιπαρέρχομαι τα όσα μας βρίσκουν σύμφωνους κι έρχομαι στον όρο "μαζικός". Δεν γνωρίζω αν έχει μαρξιστική καταγωγή (ο φίλος μας ο Άθεος, ως γνώστης της φιλοσοφίας, θα μπορούσε να μας διαφωτίσει). Ξέρω όμως ότι οι Αγγλοσάξονες τον χρησιμοποιούν κατά κόρον στις κοινωνικές/ανθρωπιστικές επιστήμες. Π.χ. mass media etc. Με τη "διαχείριση ανθρωπίνων πόρων" όμως με χτύπησες εκεί που πονάω. Εννοώ την απέχθειά μου για όρους που αφαιρούν από τον άνθρωπο την ανθρώπινη υπόστασή του. Λένε "ανθρώπινους πόρους" και όχι "ανθρώπους", για να απαλλάσσουν τις όποιες αποφάσεις τους (μετακινήσεις, μειώσεις αμοιβών, απολύσεις κ.λπ.) από οποιαδήποτε πιθανή (λέω, τώρα, εγώ!) συναισθηματική πίεση. Απογυμνώνουν τις λέξεις τους (και τους ανθρώπους στους οποίους αναφέρονται) από την ανθρωπιά!
Τέλος, θα δεχθώ την ατομικότητα ως καθοριστικό στοιχείο της αυτομόρφωσης και της αυτοϊκανοποίησης. Δεν θα δεχθώ όμως την ιδιωτικότητα ως χαρακτηριστικό της αυτομόρφωσης. Γιατί αυτή δεν μπορεί να πραγματωθεί εν πλήρει ιδιωτεύσει. Κοινωνεί και επικοινωνεί διαρκώς με τη γνώση τη συσσωρευόμενη και από άλλους ανθρώπους, έστω και χωρίς τη φυσική παρουσία τους.
Όσο για το "μπλέξιμό μου", μια καλή συζήτηση κρατάει το μυαλό σε εγρήγορση και χαρίζει στο πνεύμα απόλαυση όσο κι ένα ποτήρι καλού κρασιού! Δεν συμφωνείς, γιατρέ;
ΥΠΑΤΙΑ ΜΟΥ...
ΑπάντησηΔιαγραφή...Βλεπεις συμφωνουμε και γω χαιρομαι, γιατι εκτος απο την εκτιμηση που σου εχω...υπηρετεις και στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΔΗ και εχει λογος σου βαρυτητα.
Αυτο βεβαια με κολακευει...
Τωρα να διευκρινησω:
ΣΦΑΓΕΙΟΝ:
...Εννοω τα ψυχολογικα,πνευματικα,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΑ (ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΡΦΟΥΤΑΙ) ΤΡΑΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΥΛΕΣ που η διαδικασια ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ (ειναι βεβαια σχημα λογου).
ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ+ΜΟΡΦΩΣΗ:
...Εννοω ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ "ΑΠΟΣΥΡΣΗ" για ΠΕΡΣΥΛΛΟΓΗ,ΕΝΔΟΣΚΟΠΙΑ,(φυγη στην ερημο..ΑΣΚΗΤΙΚΗ κλπ)ΦΥΓΗ ΑΠΟ ΔΡΑΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ (αμυνα,δευτερη ευκαιρια), και την ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΗ (ΔΙΑΡΚΗ)ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΖΩΗΣ ...απο τις αγορες....ΠΟΥ ΚΙ Ο ΚΑΒΑΦΗΣ ΛΕΕΙ:
"Μες ταις πολλαις ταις συναναστροφες"
τη ζωη μην εφτελιζεις....
ΜΑΖΑ:.. Νομιζω υπεραναλυσαμε..
Τωρα μια προσκληση στο blogi μου...
ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΑ ΠΑΘΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΝΤΩΝ...γυρω απο ΜΙΑ... ΤΡΑΓΙΚΟΤΗΤΑ!!!
Σου υποσχομαι ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ...στα γελια!!
ΣΗΜ:ο συμμετεχων ΘΙΑΣΟΣ ειναι ατομα ΑΞΙΑ ΤΙΜΗΣ τουλαχιστον απο εμενα.
ΔΕΣ μια απο τις τελευταιες αναρτησεις μου με θεμα:"Η ΑΝΑΓΚΗ ΠΙΣΤΗΣ"....ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ(εκει το γελιο!!!).
Εννοειται ΑΝ ΣΟΥ ΕΡΘΕΙ, σχολιασε
Θα με τιμουσε.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕς
Καλό Μήνα Υπατιούλα :)))))))))))))))))))))
ΑπάντησηΔιαγραφήVvVvVvVvV C
Υπατία
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέρασα να σου ευχηθώ καλό μήνα.
Υ.Γ. Α ... και μια συμβουλή. Πρόσεχε τον φίλο τον Ιαματικό. Είναι εύστροφος, ευφυέστατος, διασκεδαστικότατος, μπορεί να σε ρίξει κάτω από τα γέλια αλλά άμα πιει δεν καταλαβαίνει Χριστό.
"Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντας"
ΕΞΑΙΡΕΤΕ IONNKORR....
ΑπάντησηΔιαγραφή....αφου ΙΔΙΟΣ ΕΙΣΑΙ, ΑΡΑ ΕΜΠΕΙΡΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ....
με κολακεψες και γουσταρω...ΚΛΑΔΙ ΕΛΙΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΚΕΦΑΛΑΙΑ μου....
η ολη δε ΔΙΑΤΑΞΗ επι ΙΠΠΟΥ φερομενη..ΜΕΣΑ ΣΕ ΒΡΙΣΙΕΣ ΚΑΙ ΓΙΟΥΧΑ!!!
...δυστυχως επιγνωση εχω ο ΜΑΥΡΟΣ
ευχαριστιες.
ΑΑΑΑ!!!Φιλε μου ΙΟΝΝΚΟRR, θα μου βγαλεις ΒΡΩΜΑ...οτι τα πινω....
ΟΥΤΕ ΛΙΚΕΡ ΔΕΝ ΠΙΝΩ!!!
μονο ΚΑΠΝΙΖΩ ΣΑΝ ΑΡΑΠΗΣ (Ο ΜΑΥΡΟΣ)...ειδα τη σχετικη σου αναρτηση....
ΕΡΧΟΜΑΙ....αλλα φοβαμαι και λιγο...
Υπατία διαβάζω:
ΑπάντησηΔιαγραφή'Αντιλαμβάνομαι τη διάθεσή σου να παίξεις με τις λέξεις. Μόνο που καμιά φορά γίνεται ο λόγος σου τόσο ελλειπτικός που δυσκολεύομαι να σε παρακολουθήσω.'
Aυτή η παρατήρηση είναι πολύ σημαντική,ισχύει για πολλούς.
Χρησιμοποιούν εννοούμενα υπονοούμενα ακατάληπτα ,διφορούμενα με αποτέλεσμα να έχει κανείς την υποψία μήπως είναι μεθυσμένοι.
Μάλιστα όταν το εντοπίζεις αντιμετωπίζεις άρνηση.Ο τρόπος αυτός γραφής δικαιολογείται ως εξής από το γράφοντα:
((όσο εγωιστικό κι αν ακούγεται, ότι σε καμιά μα καμιά περίπτωση δεν γράφουμε για τους αποδέκτες του κειμένου και οι κάθε φύσης κανόνες δεν έχουν καμιά θέση στο προσωπικό μας και μόνο συναίσθημα που οδηγεί τις γραμμές)).
Υπατία ο λόγος σε σένα.
Ionn το σχόλιο σου έγραψε ντρέπομαι να πω το ο,τι άλλο :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΦτερούλι ακριβοθώρητο,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό μήνα και σε σένα!!!
Ελπίζω να 'σαι καλά και σου στέλνω φιλάκια καλοκαιρινά (ο) (ο)
IonnKorr
Επιτέλους το καλοκαίρι που από την άνοιξη καλωσόριζες εσύ!
Ευχαριστώ για όλα ;)
Iamatice,
... για τα ακατάληπτα κεφαλαία και την περιφρόνησή σου για το τονικό σύστημα της γλώσσας :(
Εύστοχε Αστερισμέ,
Πολύ σωστά το έθεσες! Για μια επιτυχημένη επικοινωνία, λαμβάνουμε υπόψη τον πομπό, τον δέκτη και το επικοινωνιακό πλαίσιο του μηνύματος.
Αν ο πομπός δεν απευθύνεται σε κανέναν αποδέκτη, τότε κάνει μονόλογο. Αν δεν λαμβάνει υπόψη κάποια χαρακτηριστικά του πιθανού συγκεκριμένου ή και ακαθόριστου αποδέκτη του μηνύματός του, τότε η επικοινωνία δυσχεραίνει, γιατί δεν προσελκύει τον αποδέκτη σε συμμετοχή.
Το ίδιο ισχύει και όταν παραβλέπεται το επικοινωνιακό πλαίσιο, δηλαδή κάτω από ποιες συνθήκες, με ποιο σκοπό, με ποια διάθεση, με ποιο βαθμό οικειότητας κ.λπ. γίνεται(ή επιδιώκεται να γίνει) η επικοινωνία.
roundel,
ΑπάντησηΔιαγραφήΈγραφες την ώρα που απαντούσα στα προηγούμενα σχόλια. Η λακωνικότητά σου είναι πολύ εύγλωττη και λίαν εκτιμητέα!
Ευχαριστώ για την επίσκεψη:)
....Κριμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήIamatice, αδιόρθωτε! Και πάλι χωρίς τόνο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίχα μπει πολλές φορές από την αρχή της ανάρτησης αλλά μια λέξη μόνο μου ερχόταν στο μυαλό κάθε που σκεφτόμουν το θέμα που έβαλαν στην έκθεση..ξεκινά από πα και τελειώνει σε ρια, και είπα, άσε, ας φερθώ για μια φορά κόσμια, έπειτα άρχισε και η πάρλα (τι έγινε ρε παιδιά!!) στην οποία κόβομαι με τη μία και έτσι δεν έγραψα τίποτα. Αυτά. :) Ελπίζω να είσαι καλά και σύντομα να ξεκουραστείς. :):) (οο)
ΑπάντησηΔιαγραφήΦτερό μου,
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε μία λέξη (και χωρίς το πρώτο συνθετικό αυτό-) τα συνόψισες όλα!
Θα καταλάβεις πότε ξελασκάρω, όταν θα με διαβάσεις συχνότερα. Εδώ δεν βρήκα χρόνο να γράψω δυο λέξεις της "ανθρωπιάς" (με όλες τις σημασίες της λέξης) για τα γεγονότα της Γάζας. Μόνο μια υπογραφή μπόρεσα να βάλω σε μια διεθνή διαμαρτυρία που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο και ζητάει τη διερεύνηση της επίθεσης και του αποκλεισμού.
Σήμερα έχω πει να μη με ενοχλήσει κανείς γιατί θα κάτσω εδώ μέσα να διαβάσω. Βλέπω και τον Ιονν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα τον προσέχετε.
Χριστόφορε, καλωσόρισες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού μας πρόσφερες τον Διάδρομο 8, δικαιούσαι μια ανάπαυλα. Μικρή, όμως, έτσι; Έχεις σοβαρή δουλειά μετά!
Καλησπέρα..:)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην μπουγάδα την άπλωσα, τα πιάτα τα έπλυνα και τώρα βγήκα βόλτα, ανάρτηση ντεν έκει??? :(
Καληνυχτούδια VvV
Ωωωω χαμός έγινε εδώ !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήεγώ μια χαρά αυτομορφώθηκα στην χημεία και ήρθα να δώσω ένα φιλί γιατί σε είχα αφήσει μέρες χωρίς και δεν έχω κουράγιο για άλλα το ομολογώ και κλείνουν τα ματάκια μου και όνειρα γλυκά Υπατιούλα μου
(άντε να πω οτι αυτό που με νευρίασε περισσότερο είναι που αυτό το θέμα μπορούσαν να το έχουν συζητήσει στα παιδιά στην ουσία του τόσα χρόνια και οχι να σου λένε παιδιά του 20 οτι δεν το είχαμε ξανακούσει ποτέ...)
Φτερούλι πολυάσχολο,
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόλις τέλειωσα κι εγώ την μπουγάδα της βαθμολόγησης στις Πανελλαδικές και επιστρέφω -σχεδόν κανονικά, γιατί έχουμε και τις ενδοσχολικές- στην παρέα!
Ξωτικό μου,
Μετά τη χημεία πόσα μένουν για να προαχθείς επιτέλους; Κουράγιο ;)
Όσο για το θέμα της έκθεσης, μη μασάς. Πάντα γίνεται κάποια συζήτηση για την αξία της μόρφωσης και την προσωπική μας ευθύνη γι' αυτήν. (Κοίτα και την απάντησή μου στο πρώτο σχόλιο του α Κενταύρου).
Απλώς κάποια παιδιά δεν έχουν την ικανότητα να συνθέτουν και ν' αξιοποιούν τα όσα έχουν μάθει ή ακούσει, όταν το θέμα τους φαίνεται απρόσμενο. Αυτό είναι κάτι που ο δάσκαλος του σχολείου πρέπει ν' αντιμετωπίσει, γιατί δυστυχώς τα παιδιά εμπιστεύονται περισσότερο τα φροντιστήρια που προτιμούν την εύκολη λύση των προκάτ παραγράφων και θεμάτων. Αλλά αυτό είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία!